ERRORR

+ KĀVE

data: 2 III 2024   sob.   20:00
ERRORR został założony przez Leonarda Kaage; szwedzkiego multiinstrumentalistę znanego również jako producent i gitarzysta The Underground Youth, który współpracował również z wieloma innymi zespołami, takimi jak The Brian Jonestown Massacre, Kristof Hahn (SWANS), Tess Parks, The Blue Angel Lounge i wieloma innymi. W 2019 r. po kilku trasach koncertowych i projektach produkcyjnych dla innych zespołów Leonard skorzystał z okazji, aby zacząć od nowa na czystym płótnie z własną instrumentacją, produkcją i aranżacjami. Pierwsze nagrania demo powstawały w jego studiu, kiedy tylko znajdował czas między nagrywaniem i trasami koncertowymi w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych. Po kilku miesiącach charakterystyczne brzmienie czwórki znalazło swój kształt, a raczej jego brak:
Głośne gitary i mocny „fuzz” bas wsparty chwytliwymi uderzeniami perkusji. Wszystkie te elementy układają się w ścianę dźwięku, przez którą przebija się wokal Leonarda, czyniąc z rozkrzyczanego „hałasu” popową płytę.
ERRORR przyjedzie do nas ze swoim debiutanckim albumem SELF DESTRUCT.
EN:
ERRORR was founded by Leonard Kaage; the Swedish multi-instrumentalist also known as the producer and guitar player of The Underground youth has also worked with numerous other
bands like Kristof Hahn (SWANS), Tess Parks, The Blue Angel Lounge and many more. In 2019 after touring and producing for and with other bands Leonard took the opportunity to start anew on a blank canvas with his own instrumentation, production and arrangements. The first demos were developed in his studio, whenever he found time between recording jobs and tours in Europe, Asia and the US. After a few months the characteristic sound of the four-piece found its shape or rather the lack thereof:
Loud guitars and punchy fuzz bass supported by catchy drum beats. All those elements converge into a wall of sound that Leonards’s vocal delivery cuts through to make screaming ‘noise’ a poprecord.
***
KĀVE to duet z alternatywnej rzeczywistości, w której zimna fala narodziła się dopiero w XXI wieku. Post-punk gdzieś na przecięciu nostalgii i przejęcia się współczesnością, struna drżąca między krakowskimi piwnicami a dachami wieżowców.